تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس

آموزش تعمیرات تخصصی انواع لپ تاپ های ایسوس

تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس

آموزش تعمیرات تخصصی انواع لپ تاپ های ایسوس

بهترین و با کیفیت ترین مقالات و آموزش ها را میتوانید در وبلاگ ما مشاهده کنید. اینجا همان جایی است که شما به مهارت و اطلاعات مورد نیاز برای تعمیر وسایل مد نظر خود را به صورت کامل و همچنین کاربردی کسب میکنید.

  • ۰
  • ۰

دلایلی  که باعث شکستن پنل LCD می شود

پنل تلویزیون LCD ممکن است به دلایل مختلفی شکسته شود. معمولا به خاطر سقوط از روی میز و رها شدن از دست، هنگام حمل و نقل این اتفاق می افتد. گاهی اوقات ممکن است به دلیل وارد کردن فشار بیش از حد به آن هنگام تمیز کردن نیز بشکند. یا پرتاب یک جسم سخت به سمت تلویزیون .

آیا امکان تعمیر پنل LCD شکسته وجود دارد؟

توجه داشته باشید هیچ روشی برای تعمیر پنل LCD شکسته وجود ندارد و بهترین روش برای تعمیر آن تعویض پنل شکسته با یک پنل جدید است. کریستال مایعی که ممکن است از پنل LCD شکسته خارج شود فوق العاده سمی است و برخورد آن با چشم و دهان خطرناک است. در صورت دست زد به این مایع حتما دستان خود را با مایع دست شویی به خوبی شستشوی دهید.

 

برای اطلاعات بیشتر این مطلب را هم بخوانید:

با گوشی آبخورده چه کنیم؟

عیب یابی از طریق منو

همچنین شما کاربران تلویزیون های سونی می توانید با فشردن دکمه های +vol کنترل + poweron به منوی چراغی که هنگام بروز خطا چشمک می زند دسترسی پیدا کنید. حتی ایرادات و مشکلاتی که در گذشته برای تلویزیون رخ داده بود را ببینید. این موضوع را از یاد نبرید که با وجود این ویژگی در تلویزیون حضور متخصصین نمایندگی تعمیرات سامسونگ برای عیب یابی تلویزیون سامسونگ لازم می باشد.

همچنین با یافتن دسترسی به منوی self check در تلوزیون های سامسونگ عدد اول نشانگر تعداد چشمک ها می باشد و همچنین نوشته ی رو به روی آن قطعاتی که هنگام معرفی چشمک ها باید به تعمیر آن ها بپردازیم را نشان می دهد و لازم است بدانید که آخرین عدد هم نشان دهنده تعداد دفعاتی که چشمک نمایان شده است می باشد.

همچنین شما کاربران تلویزیون های سونی با بکار گیری این منوی راهنمای تلویزیون می توانید طبق تعداد چشمک زدن های تلویزیون مشکل ایجاد شده را پیدا کنید و عیب یابی تلویزیون سامسونگ را انجام دهید.

کلیه تلوزیون ها دارای ساختار پیچیده ای می باشند و در نتیجه امکان تعمیرات آن ها توسط افرادی که تجربه و تخصصی در این زمینه ندارند غیر ممکن می باشد. از رایج ترین مشکلاتی که در تلویزیون ها وجود دارد می توان به چند تکه شدن تصویر، قطعی صدا ی دستگاه، ایجاد اشکال در لامپ تصویر، مشکلاتی مربوط به قطع و اتصالی سیم ها ی داخلی، بروز مشکل در بک لایت و…. اشاره کرد.

نمایندگی تعمیرات تلوزیون سونی با سال ها سابقه در زمینه ی تعمیر تلویزیون با بهره گیری از بهترین تعمیرکاران تلویزیون، آمادگی دارد تعمیرات تلویزیون های شما را در اسرع وقت و با قیمت مناسب در منزل یا محل کارتان به عهده بگیرد.

 

تعمیر تلویزیون شرق تهران

تعمیر تلویزیون در پاکدشت

تعمیر تلویزیون در پرند

تعمیر تلویزیون در آذربایجان

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی