تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس

آموزش تعمیرات تخصصی انواع لپ تاپ های ایسوس

تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس

آموزش تعمیرات تخصصی انواع لپ تاپ های ایسوس

بهترین و با کیفیت ترین مقالات و آموزش ها را میتوانید در وبلاگ ما مشاهده کنید. اینجا همان جایی است که شما به مهارت و اطلاعات مورد نیاز برای تعمیر وسایل مد نظر خود را به صورت کامل و همچنین کاربردی کسب میکنید.

۱۷ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چرا گوشی ال جی روشن نمی شود؟

روشن نشدن گوشی اتفاقی است که بسیاری از کاربران با آن مواجه شده اند. روشن نشدن گوشی ال جی خاموش شدن گوشی به صورت ناگهانی، چندان ارتباطی  به سیستم عامل و یا نوع برند گوشی  ندارد؛ بلکه دلیل  این اتفاق می تواند سخت افزاری و یا تداخلات نرم افزاری باشد. بارها شنیده ایم که به محض شارژ کردن گوشی، گوشی خاموش می شود. اما دلیل این اتفاق چیست؟

در مطلب امروز قصد داریم با کمک تکنسین های متخصص نمایندگی تعمیر ، دلایل این اتفاق و روش های رفع مشکل را مورد بررسی قرار دهیم. چنانچه مشکل حاد بوده و با هیچ یک از راه حل های ذکر شده برطرف نشد، همکاران ما در این مجموعه، ضمن تعمیر و تعویض قطعات معیوب و رفع ایرادهای نرم افزاری، مساله را برطرف خواهند نمود.

تعمیر گوشی ال جی | تعمیرات گوشی ال جی | تعمیرات گوشی LG

مهم ترین دلایل روشن نشدن گوشی ال جی

به عنوان بخشی از مهم ترین دلایل روشن نشدن گوشی LG می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خرابی دکمه ی پاور

 

از کار افتادن دکمه پاور نیز یکی از رایج ترین دلایل روشن نشدن گوشی ال جی است. این مساله می تواند ناشی از کار کردن بیش از حد با این دکمه و یا فشار آوردن به آن باشد. توصیه ای که داریم این است که کمی با پاور بازی کنید و آن را چند ثانیه بگیرید تا بتوانید آن را روشن کنید.

فریز شدن گوشی

کسانی که از گوشی های اندرویدی استفاده می کنند، بعضا  دچار اتفاقی  به اسم فریز شدن گوشی می شوند. به خاطر همین ، برای روشن کردن گوشی به طور عادی تقریبا نمی توان کاری کرد و تلاش نا موفق است. در این حالت چند بار دکمه پاور را بگیرید و تا ۱۵ ثانیه نگه دارید و رها کنید. بعد از گذشت مدت زمانی، اگر صدای ویبره روشن شدن گوشی به گوشتان نخورد، دنبال علت خاموش شدن و راه درست کردن آن باشید.

ریست فکتوری

ریست فکتوری آخرین روش نرم افزاری برای رفع مشکل روشن نشدن گوشی ال جی می باشد. شاید با خودتان بگویید که چگونه  وقتی گوشی روشن نمی شود، آن را ریست فکتوری کنیم؟ برای این کار، باید گوشی را ریست نمایید و نسبت به راه اندازی مجدد  آن اقدام کنید. اما توجه داشته باشید که ریست فکتوری، اطلاعات گوشی را پاک کرده و دستگاه را به تنظیمات کارخانه بازگردانی می کند؛ لذا لازم است که پیش از انجام دادن آن، از اطلاعات خود بک آپ داشته باشید.

خرابی باتری

یکی از دلایل روشن نشدن موبایل ال جی ، خرابی باتری آن است. روشی که کمک می نماید تا گوشی های خاموش شده، دچار شوک شده و روشن شوند، جدا کردن  باتری از گوشی است. البته این راه برای کاربرانی که دارای گوشی هایی با باتری تعویض شدنی هستند ، کاربرد دارد. اغلب این راه زمانی خیلی کاربرد دارد که شما توانسته اید گوشی خاموش شدتان را روشن نمایید، اما صفحه گوشی همچنان سیاه است و روشن نمی شود و حتی لوگو ال جی را هم نتوانستید ببینید. برای گوشی هایی که باتری جدا نشدنی دارند، باید پاور گوشی را ۳۰ ثانیه نگه دارید تا خاموش شده و پس از چند ثانیه آن را روشن کنید.

تعمیرات موبایل ال جی | نمایندگی تعمیرات گوشی LG

نداشتن شارژ کافی

همه ما می دانیم که وقتی شارژ گوشی تمام شود ، گوشی  خاموش می شود. خیلی از مواقع پیش می آید که ما متوجه تمام شدن شارژ گوشیمان نیستیم و این موضوع می تواند هنگام خاموش شدن گوشی و روشن نشدن آن، ما را دچار نگرانی و استرس بکند. در واقع می توان چنین گفت که مرسوم ترین علت روشن نشدن موبایل ال جی، همین مسئله بی توجهی افراد به تمام شدن  شارژ باتری است. این اتفاق به خصوص وقتی می افتد که  در گوشی در حال استفاده از اپلیکیشنی هستیم که مصرف باتری بالایی دارد . پس هر وقت این اتفاق برایتان افتاد، اول بگذارید گوشی دو ساعتی شارژ شود و بعد از این مدت پاور را بزنید و گوشی را روشن کنید. اگر گوشی روشن شد که مشکلی جدی وجود ندارد؛ در غیر این صورت، راه حل های بعدی مثل تعویض کابل یا خود شارژر گوشی  را هم امتحان کنید.

 

تعمیر گوشی الجی

 

  • افشین ناظری
  • ۰
  • ۰

سرویس و تعمیر یخچال ال جی

سرویس و تعمیر یخچال ال جی، جزء خدماتی است که نمایندگی مجاز ال جی در بالاترین سطح کیفی به مشتریان عزیز ارائه می دهد. کلیه مدل های یخچال lg، اعم از ساید بای ساید، دوقلو، کمبی و … در این سرویس بررسی شده و به بهترین شکل ترمیم می شوند. تعمیرکار پس از بررسی دقیق بخش های مختلف یخچال، قطعات آسیب دیده را تعمیر و در صورت نیاز، تعویض می کند.

به این ترتیب، مشکلات عملکردی این محصول برطرف شده و روند کاری آن به حالت عادی باز خواهد گشت. برای راحتی شما کاربران عزیز، امکان دریافت سرویس و تعمیر یخچال lg در محل نیز فراهم شده است. کافی است با نمایندگی ال جی تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید. تیم تعمیرات یخچال ال جی در محل به آدرس مورد نظرتان مراجعه کرده و یخچال شما را به نحو احسن، عیب یابیو ترمیم می کنند.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر ال جی | خدمات پس از فروش یخچال ال جی

سرویس در محل یخچال ال جی

حجم و وزن بالای یخچال، حمل آن به مراکز تعمیراتی را با دردسرها و دشواری هایی همراه ساخته است. مدیریت نمایندگی ال جی ضمن درک این مساله، ترتیبی داده که کاربران درگیر این روند نشده و نیازی به جابجایی یخچال نباشد. راه اندازی خدمات سرویس در محل برای تعمیر یخچال ال جی ، اقدامی است که این مرکز، در جهت رفاه حال مشتریان خود انجام می دهد. در صورت بروز مشکل در یخچال خود، می توانید با این مرکز تماس گرفته و پس از هماهنگی های لازم، خدمات سرویس در محل لوازم خانگی را در منزل خود دریافت نمایید. تیم اعزامی، کارشناسان خبره در حوزه ی تعمیر یخچال ال جی بوده و با همراه داشتن انواع ابزار و تجهیزات مورد نیاز، اقدامات لازم برای رفع مشکلات این محصول را در حضور و تحت نظارت شما انجام می دهند.

خدمات تخصصی تعمیرات یخچال ال جی

تعویض موتور یخچال ال جی

اگر موتور یخچال شما درست کار نکند یا ایراد داشته باشد، تمامی عملکردهای این دستگاه مختل می شوند. مثلا ممکن است یخچال یکسره کار کند و یا اتومات نکند. در این صورت هیچ سرمایی از کمپرسور تولید نمی شود و چرخش گاز به درستی صورت نمی گیرد. همچنین مشکلاتی مثل غیر طبیعی بودن صدای یخچال ممکن است ناشی از خرابی موتور یا کمپرسور باشد.

در صورت خرابی موتور یا درست کار نکردن این قطعه، باید هرچه سریع تر از یک تعمیرکار ماهر بخواهید که آن را بررسی کند. البته باید بدانید که موتور معمولا قابل تعمیر نیست و باید تعویض شود. تیم تعمیرات یخچال ال جی در محل، اول موتور را بررسی می کنند و در صورت نیاز، آن را با نمونه اصل جایگزین می نمایند. همکاران ما برای تعویض موتور یخچال ال جی از پیشرفته ترین دستگاه ها و تجهیزات استفاده می کنند تا این عملیات به بهترین شکل و بدون کوچک ترین ایراد و خطایی انجام شود.

تعمیر یخچال | ال جی در ایران | نمایندگی ال جی | تعمیرات ال جی | نمایندگی  تعمیرات LG در ایران

تعمیر برد یخچال ال جی

به عنوان یکی دیگر از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال ال جی، باید به تعمیر برد اشاره کنیم. برد الکترونیکی به عنوان مغز یخچال شناخه می شود و وظیفه کنترل قطعاتی مثل کمپرسور و فن را بر عهده دارد. این قطعه در واقع جایگزین تایمر دیفراست است و موجب کاهش مصرف برق یخچال نیز می شود.

اگر برد کار نکند، یخچال نمی تواند چرخه تبرید یا خنک سازی را به درستی انجام دهد. البته آسیب دیدگی های برد هم به گونه ای هستند که معمولا مانع از تعمیر این قطعه می شوند. به همین دلیل هم همکاران ما به جای تعمیر برد یخچال ال جی، این قطعه را با یک برد جدید و البته اورجینال جایگزین می کنند.

تعمیر ترموستات یخچال ال جی

تعمیر ترموستات یخچال ال جی یکی از انبوه خدماتی است که در واحد تعمیر یخچال ال جی به کاربران ارائه می شود. هرچند ترموستات یخچالی یک وسیله کاملا مکانیکی است که عموما در یخچال‌های قدیمی‌تر وجود داشته است و با به‌روز شدن فناوری ساخت یخچال، اکثر یخچال‌ها و ساید بای ساید های تولیدی مجهز به مادربرد و سنسور هستند که بسیار دقیق تر و قابل برنامه ریز‌ی تر عمل می کنند، اما هنوز هم به عنوان یکی از اجزای یخچال شناخته می شود. اختلالاتی  نظیر از کار افتادن ناگهانی یخچال، به هم خوردن ساعت کار و استراحت یخچال ، عدم تعادل در سرد و گرم کردن فضای داخلی یخچال و… نشانه های خرابی ترموستات یخچال هستند.

نمایندگی تعمیر یخچال در اسلامشهر - تعمیرگاه مرکزی کرج

برای چک کردن عملکرد صحیح ترموستات می توانید سیم های برق پشت دستگاه را چک کنید و از اتصال درست آنها مطمئن شوید. سپس کمپرسور دستگاه را بررسی کنید. اگر این قطعه سرد باشد، نشانه خراب شدن ترموستات است. تشخیص تعمیر یا تعویض ترموستات آن بر عهده تعمیرکار است. اگر امکان تعمیر ترموستات یخچال ال جی وجود داشته باشد و تعمیر در رفع کامل مشکل موجود موثر باشد، حتما تعمیر می شود. در غیر این صورت مسیر تعویض در پیش گرفته می شود.

تعمیر درب یخچال ال جی

تعمیر درب یخچال ال جی یک نمونه از خدمات و سرویس های تعمیراتی است که توسط واحد تعمیر یخچال ال جی ارائه می شود. درب یخچال صرف نظر از لاستیک دور آن، ممکن است از طرف لولا و سایر بخش ها دچار آسیب شود. پس از گذشت زمان زیادی از عمر دستگاه و با استفاده زیاد از یخچال، احتمال خرابی لولا و درب بالا می رود، به خصوص که اگر کاربری صحیحی از دستگاه نداشته باشید.

برای تصمیم گیری در مورد تعمیر یا تعویض درب یخچال لازم است بررسی بسیار دقیقی از ایراد و مشکل موجود انجام شود و بعد از آن درباره تعویض یا تعمیر درب تصمیم گیری شود. معمولا در یخچال هایی که بالای 10 سال طول عمر دارند، احتمال اینکه لولای درب دچار شکستگی یا خوردگی شود و نیاز به تعمیر درب باشد، بسیار زیاد است. اینکه درب یخچال را تعمیر کنید یا تعویض تعمیرکار و تکنسین باید تصمیم بگیرد.

نصب، سرویس و تعمیرات یخچال ال جی (LG)

عیب یابی و مشکلات یخچال ال جی 

برخی از ایرادات شایع در یخچال ال جی و نحوه رفع مشکل آن:

اتوماتیک نکردن یخچال

در این حالت، مواردی از قبیل: خارج شدن لوله بلو از جای خود، تنظیم نبودن ترموستات، خرابی لاستیک دور در، خرابی فن، و مواردی از این دست، دلایل اتومات نکردن یخچال محسوب می شوند.

عدم خنک سازی در یخچال

عدم خنک سازی، یکی از مشکلاتی است که در تعمیرات یخچال ال جی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بسیاری از کاربران از بروز این مشکل شکایت کرده و خواستار برطرف شدن آن می باشند. جالب است بدانید دلیل بروز این ایراد، به ترموستات، شارژ و گاز، کمپرسور، لاستیک درب و فن، مربوط می باشد.

کاهش سرمای یخچال

تنظیم نبودن ترموستات و یا تنظیم آن روی شماره نا مناسب، می تواند کاهش سرمای یخچال را در پی داشته باشد. در این حالت متخصصین تعمیرات ال جی خدمات تخصصی در این زمینه به کاربران گرامی ارائه می نمایند.

کار نکردن یخساز در یخچال ساید بای ساید

بدیهی است که در صورت عدم عملکرد یخساز، باید در خود دستگاه یخساز به دنبال علت گشت. این دستگاه درون یخچال قرار داشته و تعمیرات آن تخصصی می باشد.

برفک زدن اواپراتور یخچال

در این حالت، نیاز به بررسی سلامت لاستیک های دور درب می باشد. همچنین قرارگیری یخچال در محل گرم و مرطوب و و بسته نشدن در نیز می تواند موجب برفک زدن اواپراتور یخچال شود.

بروز صداهای غیر عادی در یخچال

بروز صداهای غیر عادی در یخچال، عموما مربوط به پایه‌های موتور، فن و ملحقات آن می باشد. تعمیر و یا تعویض قطعات ذکر شده می تواند منجر به رفع مشکل شود.

برفک زدن یخچال

برفک زدن یخچال، مربوط به مشکلات المنت بوده و با انجام مراحل تعمیر یخچال ال جی برطرف می گردد.

متوقف شدن کار یخچال

این مشکل، ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد و به طور کلی، نیاز به بررسی و تعمیرات تخصصی دارد.

معایب موتور یخچال

افزایش بیش از اندازه ی موتور یخچال را شاید بتوان به عنوان اصلی ترین مورد از معایب این قطعه معرفی کرد که البته منجر به کار نکردن آن می شود. قابل ذکر است که در چنین شرایطی، نیاز به تعویض موتور بوده و تعمیرات یخچال ال جی عملا امکان پذیر نیست.

وجود برق در بدنه یخچال

وجود برق در بدنه یخچال، می تواند خطراتی را برای کاربران به همراه داشته باشد. معمولا به دلایلی چون معیوب شدن سیم‌های رابط یا بروز اتصالی بین پیچ لامپ، ترموستات و یا موتور با بنده، جریان برق به بدنه ی دستگاه می رسد. تعمیر یخچال ال جی در این حالت بسیار تخصصی بوده و باید در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

واحد تعمیرات لوازم خانگی ال جی

واحد تعمیرات لوازم خانگی ال جی خدماتی منحصر به فرد در زمینه ی تعمیر و ترمیم انواع لوازم خانگی ال جی به کاربران ارائه می نماید. همانطور که متوجه شدید، معایب و مشکلات یخچال متنوع بوده و ممکن است قطعات مختلفی از این دستگاه را درگیر نماید. از این رو ،  تعمیرات یخچال ال جی ، حساسیت ها و ظرافت های به خصوصی را دارد. با توجه به این مساله، نمایندگی ال جی، واحد مجزایی را به انجام این کار اختصاص داده است. در این واحد، کارشناسان مجرب و دارای تخصص در زمینه ی تعمیر انواع مدل های یخچال، به بررسی و رفع مشکلات مختلف این دستگاه می پردازند. استفاده از تجهیزات پیشرفته و روش های نوین، خدمات ارائه شده در واحد تعمیر یخچال ال جی را به شکل قابل توجهی ارتقاء بخشیده است.

واحدهای تعمیرات ال جی

تخصص حرف اول را در واحدهای تعمیرات ال جی می زند. همکاران ما در نمایندگی ال جی همگی کارشناسان دوره دیده ای هستند که سالها در زمینه ی تعمیر محصولات ال جی فعالیت کرده اند. تجربه و مهارت بالای این افراد، امکان وارسی موشکافانه ی دستگاه معیوب را به آنها داده است. عملیات تعمیر در این مجموعه با استفاده از تجهیزات درجه یک و مدرن صورت می گیرد. نکته ی قابل ذکر این است که بررسی و تعمیر هریک از محصولات ال جی، در واحد خصوص به همان محصول انجام می شود. این کار، موجب افزایش تمرکز تعمیرکاران و در نتیجه ارائه ی خدمات با کیفیت تر در واحدهای تعمیرات ال جی شده است.

تعمیر یخچال الجی

  • افشین ناظری
  • ۰
  • ۰

تفاوت تبلت و آی پد 

- آی پد یک محصول منحصر به فرد اپل می باشد در حالی که تبلت ها یک نام مشترک برای شرکتهای مختلف است.

- آی پد ها برروی Ios کار می کنند در حالی که سیستم عامل تبلت ها اندروید می باشد.

- آی پد ها در مقایسه با تبلت های اندروید فاقد Flash ( فلش ) هستند.

- آی پد ها در مقایسه با تبلت های اندروید ویژگی چند وظیفه ای بودن را بخوبی دارا نمی باشند.

- آی پد ها در مقایسه با تبلت های اندروید اپلیکیشن های بیشتری دارند.

 

تبلت 9.4 اینچ ایکس ویژن ایکس ال 10-700جی XVISION XL10 - 700G TAB 9.4

مزایا و معایب تبلت های ایکس ویژن

مزایا

قیمت بسیار مناسب ، پشتیبانی از قابلیت Usb Otg ، اقلام مناسب و کافی ، مجهز به شیار سیم کارت ، امکان برقراری مکالمه

معایب

عملکرد سخت افزاری متوسط ، نسخه قدیمی اندروید

آموزش کار با تبلت ایکس ویژن

اگر شما از کاربران مبتدی در استفاده از گوشی هوشمند اندرویدی هستید و آشنایی کاملی با سیستم عامل اندروید ندارید، نکات زیر را رعایت کنید.

1- برای تبلت ایکس ویژن خود یک محافظ بدنه با کیفیت تهیه کنید تا تبلت را در برابر ضربات احتمالی محافظت کند.

2- از محافظه صفحه برای جلوگیری از شکستگی صفحه لمسی تبلت استفاده کنید.

3- هیچگاه برنامه های اجرا شده را باز نگهداری نکنید و آن ها را ببندید.

4- در هنگام استفاده از تبلت ایکس ویژن ، سعی کنید از حافظه کمتری استفاده کنید و فضای بیشتری از حافظه را برای اجرای برنامه ها آزاد نگهدارید.

5- در صورتی که از وای فای ( Wifi ) استفاده نمی کنید، وای فای تبلت را خاموش کنید تا به کاهش مصرف باتری و افزایش عمر باتری گوشی خود کمک کنید.

6- مکان نمای تبلت ایکس ویژن را در صورت نیاز روشن بگذارید.

7- بلوتوث تبلت را در صورت نیاز روشن بگذارید.

8- رمز امنیتی ورود به تبلت خود را به اشخاص دارای اعتماد بدهید.

9- تبلت ایکس ویژن خود را حدوداً یک هفته یک بار به مدت 8 ساعت خاموش کنید.

10- برنامه هایی را که در تبلت خود استفاده ندارید را پاک کنید.

نمایندگی ایکس ویژن | تعمیرگاه مجاز ایکس ویژن | تعمیرات ایکس ویژن

چگونه از تبلت ایکس ویژن استفاده

شما برای استفاده بهتر و طولانی شدن عمر گوشی خود می توانید از روش های زیر استفاده کنید.

1- تبلت ایکس ویژن خود را به مدت طولانی در شارژ نگذارید.

2- برای استفاده بهتر از تبلت ایکس ویژن ، تبلت را به مدت سه روز یک بار خاموش کنید.

3- از داغ شدن باتری تبلت و زیاد نگه داشتن در شارژ تبلت جلوگیری کنید.

4- برای تمیز ماندن صفحه نمایش تبلت از محافظ صفحه استفاده کنید.

آموزش نصب برنامه و بازی در تبلت ایکس

1- برنامه یا بازی خود را دانلود کنید.

2- سپس دقت کنید که اگر فایل شما از نوع Apk نمی باشد آن را نصب نکنید.

3- با انتخاب فایل اصلی اقدام به نصب برنامه یا بازی کنید.

4- پس از نصب برنامه یا بازی روی Open بزنید.

5- اگر فایل شما نصب یا اجرا نمی شود با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تعمیرات تبلت دل | تعمیر تخصصی تبلت دل در نمایندگی دل با گارانتی

آموزش کالیبره کردن و افزایش عمر باتری تبلت

1- در ابتدا برای افزایش عمر باتری تبلت شارژ باتری را تا انتها خالی کنید.

2- سپس باتری را به مدتی در شارژ قرار دهید.

3- پس از تکمیل شدن شارژ تبلت شارژ را تخلیه کنید.

4- چنانچه در انجام مراحل بالا شارژ شما به 100 نرسید با کارشناسان ما برای رفع مشکلات خود تماس حاصل نمایید.

آموزش اتصال تبلت ایکس ویژن به وای

1- ابتدا به تنظیمات تبلت خود بروید.

2- سپس گزینه ای با نام وای فای یا Wi-Fi را انتخاب کنید.

3- وای فای مورد نظر را پیدا کنید.

4- رمز را وارد کرده و تنظیمات را ذخیره کنید.

آموزش پاک کردن حافظه کش در تبلت ایکس

1- برای پاک کردن حافظه کش تبلت ایکس ویژن ابتدا برنامه Es را دانلود کنید.

2- فایل منیجر را نصب کنید و به قسمت تحلیلگر بروید.

3- در بخش تحلیل گر به بخش اندرویدی بروید.

4- فایل های کش برنامه ها را پاک کنید.

5- برخی از فایل ها و برنامه ها را نباید پاک کرد.

6- پس از اتمام پاک کردن تبلت را راه اندازی مجدد کنید.

آموزش کار با برنامه زاپیا و شیرایت در تبلت ایکس ویژن

1- در ابتدا یکی از برنامه های شیرایت یا زاپیا را اجرا نمایید.

2- برنامه پس از اجرا به شما دو گزینه نشان می دهد.

3- برای ارسال یا دریافت می توانید یکی از گزینه ها را انتخاب کنید.

4- اگر شخص دوم گزینه دریافت را انتخاب کرد شما باید گزینه ارسال را انتخاب کنید.

5- پس از اتصال سایر دستگاه فایل ها را ارسال یا دریافت کنید.

آموزش قفل کردن و رمز گذاری در تبلت ایکس ویژن

1- ابتدا به تنظیمات تبلت ایکس ویژن بروید.

2- وارد بخش امنیت شوید و با توجه به انواع رمز گذاری یکی از موارد را انتخاب کنید.

3- پس از تکمیل رمز گذاری رمز خود را به یاد داشته باشید.

4- برای اطمینان از قفل شدن تبلت می توانید صفحه نمایش را خاموش و مجدد روشن کنید.

تعمیر تبلت ایسر | نمایندگی تعمیرات تبلت ایسر در تهران و شهرستان ها

آموزش اتصال تبلت ایکس ویژن به گوگل ، تلگرام ، اینستاگرام و یاهو

1- برای اتصال به یکی از اکانت های گوگل ، تلگرام ، اینستاگرام و یاهو باید از یک حساب کاربری با امنیت بالا استفاده کنید

2- ابتدا یک حساب کاربری با امنیت بالا ایجاد کنید.

3- سپس با استفاده از حساب کاربری ساخته شده می توانید وارد برنامه شوید.

4- پس از ورود به حساب کاربری خود می توانید اطلاعات شخصی را تکمیل کنید.

آموزش مخفی کردن فیلم ، تصاویر ، موزیک و اسناد در تبلت ایکس ویژن

برای مخفی کردن و نمایش ندادن تصاویر و اطلاعات رسانه ای می توانید از نرم افزارهای مخفی سازی استفاده کنید یا به روش های زیر عمل کنید.

1- ابتدا یک فایل در فایل منیجر خود به نام Hidden ایجاد کنید.

2- اطلاعات خود را در پوشه ای با نام File Hidden انتقال بدهید.

3- فایلی که در ابتدا ساخته اید را به پوشه فعلی انتقال دهید.

4- اطلاعات شما دیگر قابل مشاهده نیست.

آموزش تنظیمات کردن زبان انگلیسی به فارسی در تبلت ایکس ویژن

1- ابتدا به تنظیمات تبلت اندرویدی خود بروید.

2- گزینه ای به نام Language را پیدا کنید.

3- با انتخاب زبان محلی شما به راحتی زبان تبلت خود را به فارسی تغییر می دهید.

4- اگر در مراحل ذکر شده با تبلت شما همخوانی ندارد با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

رفع مشکل خالی شدن سریع باتری تبلت ایکس ویژن

1- برای رفع مشکل خالی شدن سریع باتری می توانید از کالیبره کردن باتری استفاده کنید.

2- اگر برنامه های در حال اجرا را باز گذاشته اید باید برنامه ها را ببندید.

3- تبلت خود را در مکان های داغ و یا نور خورشید قرار ندهید.

4- ممکن است استفاده اندروید از باتری بیش از اندازه باشد که علت آن را بررسی کنید.

آموزش آپدیت کردن تبلت ایکس ویژن

روش اول

در این روش شما به صورت خودکار و بدون مشکل تبلت خود را آپدیت می کنید. ابتدا به بخش تنظیمات بروید و در بخش تنظیمات به قسمت درباره تبلت خود بروید و سپس با انتخاب بروز رسانی خودکار می توانید تبلت را آپدیت کنید و برای بروز رسانی تبلت باید مقدار فضای ذخیره سازی تبلت را آزاد کنید. ( قبل از شروع آپدیت کردن از اطلاعات خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید )

روش دوم

در این روش شما میتوانید از اندروید های مختلف و سازگار با تبلت خود استفاده کنید. ابتدا فایل اندرویدی را که با تبلت شما سازگاری دارد را تهیه کنید. سپس فایل را با استفاده از روش های خاص هر تبلت ، اقدام به نصب کنید. در ابتدا فایل اندرویدی را با برنامه مخصوص تبلت ایکس ویژن شناسایی کنید و به نصب درایور بپردازید. پس از نصب نسخه اندرویدی می توانید از نسخه جدید اندرویدی تبلت ایکس ویژن استفاده کنید.

اگر شما هم مانند سایر کاربران در انتظار نسخه اندرویدی تبلت ایکس ویژن هستید و برای آپدیت اندروید خود لحظه شماری می کنید باید بدانید که در برخی از مدل های تبلت هیچ وقت آپدیتی ساخته نمی شود بلکه می توانید شما با استفاده از رام های سفارشی یا کاستوم رام ها مشکلات آپدیتی اندروید را حل کنید. همچنین می توانید با نصب کاستوم رام ها پردازش بهتر را در گوشی خود تجربه کنید.

رفع مشکل خطای متوقف شدن برنامه و بازی در تبلت ایکس ویژن

1- ابتدا برنامه را یک بار ببندید یا از آن خارج شوید.

2- سپس به تنظیمات بروید و در بخش همه برنامه ها، برنامه فعلی را متوقف کنید.

3- برنامه های اضافی را ببندید.

4- اگر برنامه دارای اطلاعات مهمی نمی باشد ، می توانید از Clear Data برای پاک کردن دیتای آن استفاده کنید.

5- گوگل اکانت را متوقف و سپس دوباره راه اندازی کنید.

6- حافظه Ram گوشی را آزاد کنید.

7- برنامه را به نسخه سازگار با اندروید گوشی خود آپدیت کنید.

آموزش چگونه در تبلت ایکس ویژن اسکرین شات

گرفتن اسکرین شات در همه تبلت ها یکسان نمی باشد.در بیشتر تبلت ها ممکن است از نرم افزار سیستم برای این عمل استفاده کنند که آن را با روش های گوناگون فراخوانی می کنند. برای مثال شما می توانید با پائین آوردن بخش نوار عنوان به گزینه ای با نام Screenshot برخورد کنید و با کلیک کردن بر روی گزینه Screenshot می توانید از صفحه خود عکس تهیه کنید.

آموزش فعال کردن موقعیت مکانی در تبلت ایکس ویژن

1- برای تنظیم موقعیت مکانی ابتدا به تنظیمات بروید و موقعیت مکانی را روشن کنید.

2- در ابتدا در برنامه نقشه را از تبلت خود اجرا کنید.

3- منوی کشویی بالای تبلت خود را به پایین هدایت کنید.

4- موقعیت مکانی و دیتا را روشن کنید.

5- از برنامه های مکان یابی خود استفاده کنید.

آموزش تنظیم ساعت و تاریخ در تبلت ایکس ویژن

1- ابتدا به بخش تنظیمات در تبلت ایکس ویژن بروید.

2- در بخش Data And Time ساعت و تاریخ تبلت را به صورت دستی تنظیم کنید.

3- پس از تنظیم تاریخ و ساعت تبلت خود را یک بار راه اندازی مجدد کنید.

4- همچنین شما می توانید تاریخ و ساعت تبلت را در حالت خودکار قرار دهید.

آموزش اتصال اینترنت از طریق داده تلفن در تبلت ایکس ویژن

برای راه اندازی اینترنت تبلت ایکس ویژن مراحل زیر را بروید.

1- ابتدا به بخش تنظیمات تبلت ایکس ویژن بروید.

2- گزینه Wireless And Network را انتخاب کنید.

3- وارد Mobile Network شوید.

4- سپس گزینه های Apn Name و Apn Internet را تنظیم کنید.

5- تنظیمات را ذخیره کنید و از اینترنت تبلت استفاده کنید.

آموزش فراموش کردن رمز عبور یا پترن در تبلت ایکس ویژن

1- شما می توانید با استفاده از برنامه ریکاوری رمز تبلت خود را باز کنید.

2- شما می توانید با استفاده از ریکاوری ( Recovery ) رمز تبلت را پاک کنید.

3- همچنین می توانید با روش ریست فکتوری ( Wipe Reset Factory ) رمز تبلت را پاک کنید.

4- شما می توانید با استفاده از اکانت گوگل خود به ریست کردن تبلت خود بروید.

5- استفاده از قابلیت پرسش امنیتی و تغییر رمز عبور با پرسش های متداول تبلت رمز عبور خود را باز کنید.

اگر شما دچار مشکل فراموش شدن رمز تبلت شده اید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید تا به کمک کارشناسان ما مشکلات خود را رفع کنید.

آموزش نصب کارت حافظه خارجی در تبلت ایکس ویژن

1- برای اتصال کارت حافظه یا Sd Card باید به بالای حافظه و علامت ورودی توجه کنید.

2- کارت حافظه را به آرامی وارد کنید.

3- از جهت قرارگیری صحیح اطمینان حاصل کنید.

4- اگر برای قرار دادن کارت حافظه خود دچار مشکل شده اید می توانید از کارشناسان همیار رایانه کمک حاصل فرمایید.

رفع مشکلات افت کردن آنتن تبلت ایکس ویژن

1- اگر شما به تازگی با مشکل افت آنتن مواجه شده اید ، ممکن است به دلیل قرار گیری شما در مکان هایی که از پوشش آنتن برخوردار نمی باشند ، باشد. در این صورت جای خود را تغییر دهید و در نقطه بهتری بایستید.

2- اگر شما در مکان فعلی بدون مشکل از تبلت استفاده می کرده اید و اکنون دیگر آنتن ندارید ، ممکن است به مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دچار شده باشید.

3- برای تنظیمات آنتن تبلت به بخش تنظیمات بروید.

4- در بخش تنظیمات گزینه Gsm را فعال کنید.

5- در صورتی که هنوز با مشکل مواجه هستید می توانید با کارشناسان همیار رایانه تماس حاصل فرمایید تا مشکلات را به صورت شبانه روزی برطرف کنند.

4 روش تشخیص تبلت اصلی از جعلی که در خرید تبلت ایکس ویژن به درد تان می خورد

1- در ابتدا کد Imei تبلت خود را با استفاده از کد #06#* بیابید.

2- کد شناسایی تبلت را با جعبه تبلت مطابقت دهید.

3- کد شناسایی تبلت را با بدنه تبلت مطابقت دهید.

4- کد شناسایی تبلت را با مشخصات درون تبلت مطابقت دهید.

آموزش فعال کردن همگام سازی در تبلت ایکس ویژن

1- ابتدا به تنظیمات تبلت بروید.

2- در بین گزینه های موجود همگام سازی را پیدا کنید.

3- در بخش تنظیمات همگام سازی تیک گزینه بروز رسانی خودکار را بزنید.

4- پیام های شما به طور خودکار بروز خواهند شد.

آموزش تهیه نسخه پشتیبان در تبلت ایکس ویژن

در برخی از تبلت ها بعد از مدت 15 الی 30 روزه پیام تهیه یک نسخه پشتیبان را پیشنهاد می دهند. اگر شما می خواهید از اطلاعات خود پشتیبان تهیه کنید می توانید از برنامه های مخصوص یا روش های دیگر استفاده کنید. در صورتی که به ساخت یک نسخه پشتیبان نیاز دارید و نمی توانید این کار را انجام دهید می توانید از کارشناسان ما کمک و راهنمائی حاصل نمائید.

چگونه صدای زنگ ، تماس و صدای هشدار ساعت را در تبلت ایکس ویژن تغییر دهیم

1- ابتدا به تنظیمات تبلت بروید.

2- در تنظیمات به دنبال صدا یا Sound بگردید.

3- در بخش تنظیم ولوم می توانید آهنگ را تغییر دهید.

4- پس از انتخاب و تغییر آهنگ برروی ذخیره کیلک کنید.

آموزش و مشکلات ریکاوری و ریست فکتوری تبلت ایکس ویژن

1- ابتدا به قسمت تنظیمات تبلت بروید.

2- در گزینه ها روی گزینه بازگشت به تنظیمات کارخانه بروید.

3- سپس پیغام آیا مایل به پاک کردن اطلاعات هستید را تائید کنید.

4- تبلت شما بعد از خاموش و روشن شدن به حالت اولیه باز می گردد.

آموزش روت کردن تبلت ایکس ویژن

روت کردن تبلت به معنای دسترسی به فایل های سیستمی می باشد.روت کردن فرآیندی است که شما کاربران می توانید در آن میزان دسترسی خود به سیستم تبلت را بهبود ببخشید.تبلت اندرویدی که از آن استفاده می کنید دارای سدهای امنیتی می باشد تنها راه برای عبور از این سدها روت کردن تبلت می باشد. برای روت کردن تبلت خود می توانید به صفحه آموزش روت کردن اندروید در همین سایت مراجعه کنید.

تعمیر تبلت ایکس ویژن

  • افشین ناظری
  • ۰
  • ۰

ویزای درمانی کانادا؛ ناخوشایند اما ناگزیر

ویزای درمانی کانادا در کنار دیگر ویزاهای این کشور همچون ویزای تحصیلی کانادا از جمله ویزاهای بسیار مهم و البته با توجه به کارکردش اورژانسی است. باید آرزو کرد که سر و کار کسی به ویزای درمانی نیفتد و هیچ‌کس برای درمان پایش به سفر باز نشود اما به هر ترتیب  این چیزی از اهمیت ویزای درمانی و ضرورت پرداختن به آن کم نمی‌کند.

ویزای درمانی از این جهت اهمیت می‌یابد که آدمی را در شرایطی وخیم یاری دهد و پلی می‌شود برای عبور از یک وضعیت نامطلوب به سمت و سوی یک شرایط مطلوب‌تر با امکاناتی به مراتب بهتر و قوی‌تر.

آخرین مرحله از پرونده مهاجرت قبل از صدور ویزا (بررسی پیشینه)

اخذ ویزای درمانی کانادا

ویزای درمانی کانادا به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ این اولین پرسشی است که خود را به ذهن بسیاری تحمیل می‌کند: آیا ویزای درمانی و یا همان ویزای پزشکی کانادا به همه بیماران در همه سطوح اختصاص می‌یابد؟ برای آن‌که همراهان یک بیمار موفق شوند برای بیمار خود یک ویزای درمانی بگیرند می‌بایست بر مبنای کدامیک از شرایط عمل کند؟ اساسا شرایط ویزای درمانی چیست و در راه اخذ آن باید چه مسیری را تا انتها طی کرد؟

بد نیست ابتدا بدانید که ویزای درمانی کانادا نه به همه بیماران بلکه تنها به بیمارانی با بیماری‌های خاص تعلق می‌گیرد:

  • بیمارانی با بیماری‌های تومورهای مغزی، نخاعی یا ستون فقرات
  • بیمارانی با بیماری‌های  علاج‌پذیرِ سرطانی
  • بیمارانی با تومورهای بدخیم
  • بیمارانی با تومورهایی که هنوز در مراحل اولیه  درمان‌اند و پزشکان به بهبود او امید دارند

اگر بیمار به یکی از بیماری‌های بالا مبتلا باشد می‌تواند برای دریافت دعوت‌نامه پزشکی اقدام نماید و پروسه ویزای درمانی کانادا را آغاز کند. نقطه آغازین این پروسه البته از حیاتی‌ترین آن نیز است. بیمار می‌بایست از پزشکی در بیمارستان مربوطه در کانادا شاغل است، دعوت‌نامه‌ای دریافت کند و بعد دعوت‌نامه را برای اخذ ویزای درمانی کانادا به سفارت‌خانه تحویل دهد.

سفر با ویزای کانادا به بیش از 20 کشور دنیا بدون نیاز به دریافت ...

در نتیجه می‌باید ابتدا فرم مربوط به اطلاعات شخصی را تکمیل کرد، گزارش و یا گواهی‌اش از پزشک معالج داخلی را پیوست داد، در تست پزشکی ویزای کانادا و یا آزمایشات پزشکی ویزای کانادا شرکت جست و برای گرفتن وقت سفارت اقدام کرد.

ویزاهای درمانی عمدتا 90 روزه‌اند اما مطابق با آن‌چه در دعوت‌نامه ذکر شده است و بر مبنای اسناد و وضعیت بیماری این تعداد به روزهای بیش‌تر نیز قابل افزایش‌اند.

مدارک لازم برای ویزای درمانی کانادا

ویزای درمانی کانادا به واسطه خاصیت و فوریتش معمولا نسبت به مثلا ویزای کار کانادا دنگ و فنگ کم‌تری دارد. این آسودگی در تعداد و چیستی مدارک تا تعیین وقت سفارت و مراحل اعزام به چشم می‌آید.   مدارک شناسایی همچون دیگر ویزاهای کانادا از اولیت برخوردار است؛ اسنادی مانند شناسنامه، گذرنامه و غیره. باقی موارد اما تنها به ویزای درمانی کانادا مربوط می‌شود:

  • گواهی پزشک مالج که در آن نوع بیماری مشخص شده است
  • مدارک مالی که نشان می‌دهد فرد بیمار از پسِ هزینه‌های درمان بر می‌آید
  • دعوت‌نامه‌ای که از سوی پزشک و یا بیمارستان صادر می‌شود
  • فرم درخواست ویزای درمانی که باید به سفارت ارائه شود
  • بیمه مسافرتی هزینه‌های سلامت بیمار را در سفر بر عهده می‌گیرد

این مدارک البته شرح و تفصیل و جزییات بسیاری دارند؛ جزییاتی که می‌توان آن را از کارشناسان آژانس‌های مسافرتی‌ای همچون سالیان سفر به دست آورد. آن‌چه در این‌جا می‌آید تنها شرح مختصر شرایط و باید و نبایدهای ویزای درمانی کانادا است.

کانادا یا استرالیا ؟! مهاجرت به کانادا یا استرالیا؟! کدام کشور ...

هزینه های سفر درمانی به کانادا

هزینه سفر درمانی کانادا بر عکس هزینه زندگی دانشجویی و مواردی از این دست،  عمدتا از صفر تا صد قابل پیش‌بینی‌اند. این هزینه‌ها زیر عنوان مواردی همچون هزینه های پزشکی و هزینه های اقامت و خورد و خوراک و غیره قرار می‌گیرند. در زیر لیست از این عناوین آمده است که به بیمار و یا همراهانش یاری می‌دهد تا پیرامون هزینه ها دست به حساب و کتاب و برنامه‌ریزی بزنند:

  • هزینه مترجم
  • هزینه رزرو جا
  • هزینه بلیط سفر
  • هزینه خورد و خوراک
  • هزینه جا به جایی مالی
  • هزینه مربوط به اخذ ویزای درمانی کانادا
  • هزینه مربوط به تشکیل پرونده برای بیمار
  • هزینه انتقال بیمار با وسایل نقلیه اورژانسی

اگر در کانادا از دوست و آشنایتان خبری هست، می‌توان بسیاری از هزینه‌های بالا را مرتفع کرد و این مراحل را مقرون به صرفه‌تر پیش برد. در این صورت دیگر شما نیازی به مترجم ندارید، احتیاج به رزرو جا نیست، هزینه خورد و خوراک کاهش می‌یابد و بیمار احتمالا در جا به جایی پول راحت‌تر خواهد بود.

ویزای پزشکی کانادا چرا مهم است؟

دنیا هر روزه در جاده تکنولوژی پزشکی پیشرفت می‌کند و پیش می‌رود و کانادا یکی از سرآمدان این حوزه است. فقط کافی است نگاهی به مشاغل پر درآمد کانادا بیندازید تا ارزیابی شما از اهمیت و ضرورت نظام سلامت در کانادا کامل‌تر شود. اگر چه مهاجرت از طریق بیماری برای هچکس خوشایند نیست اما گاه چاره‌ای برای ادامه درمان و یا حفظ سلامتی تحت مراقبت‌های شدید پزشکی وجود ندارد.

مهاجرت از طریق بیماری

برخی نیز پیگیر شرایط مهاجرت برای بیماران هستند. برای این دسته از افراد باید بگوییم که ویزای درمانی کانادا معمولا مدت دار صادر می گردد. البته ممکن است در شرایطی خاص این ویزا تمدید شود ولی قطعا برای مهاجرت گزینه ی خوبی محسوب نمی شود.

مهاجرت به کانادا

  • افشین ناظری
  • ۰
  • ۰

درمان اعتیاد با نالترکسون

مزایای مصرف نالترکسون در درمان و ترک اعتیاد

1- کاهش وسوسه مصرف مواد مخدر در فرد

2- وقتی شخص نالترکسون را در حضور خانواده مصرف می‌کند می‌توان از پاک بودن شخص اطمینان حاصل کرد.

3- شخصی که از داروی نالترکسون جهت درمان و ترک اعتیاد مصرف کرده است، اگر دچار وسوسه مصرف مواد مخدر شود می‌داند که در صورت مصرف مواد مخدر خطر مرگ را بر خود تحمیل می‌کند. به همین دلیل وسوسه خود را به خوبی کنترل می‌کند.

4- نالترکسون ایجاد وابستگی نمی‌کند و برعکس در بسیاری از موارد بیماران به بهانه‌های مختلف سعی می‌کنند از خوردن آن سر باز زنند که در این مورد در کلاس‌های آموزش خانواده به خانواده‌های بیماران آموزش‌های لازم داده می‌شود.

قانون مبارزه با مواد مخدر - وکیل مواد مخدر - مؤسسه حقوقی دادآرمان

نکاتی در مورد مصرف نالترکسون

* مدت زمان اثر نالترکسون بیست و چهار ساعت بوده و مصرف مرتب آن از اهمیت زیادی برخوردار است.

* اگر شخصی بعد از مصرف نالترکسون اقدام به مصرف مواد مخدر کند سه حالت زیر ممکن است اتفاق بیافتد:

1- مصرف مواد مخدر هیچ گونه اثری روی فرد نمی‌گذارد.

2- شخص به شدت خمار شده و راهی بیمارستان می‌شود.

3- مرگ به علت مسمومیت با مواد مخدر

* داروی نالترکسون باید حداقل به مدت شش ماه روزانه مصرف شود. در برخی بیماران ممکن است مصرف آن حتی برای بیشتر از دو سال نیز توصیه شود.

* نالترکسون عوارض جانبی خاصی ندارد. در صورت بروز عوارض جانبی حتماً باید این مسئله توسط پزشک درمانگر تایید شود. بدون تایید پزشک درمانگر به هیچ وجه نباید مصرف نالترکسون را قطع یا کم کرد. در برخی بیماری‌ها نیز برا ساس نظر پزشک درمانگر باید تعیین مقدار انجام شود.

بهترین وکیل مواد مخدر در مشهد بایگانی ها | گروه وکلای افرا وکیل

* بعداز سم‌زدایی و شروع نالترکسون به بیمار کارت مصرف نالترکسون داده می‌شود. بیمار باید این کارت را همواره با خود همراه داشته باشد تا در صورت بروز شرایط اورژانسی برای وی داروهای مخدر یا شبه مخدر تجویز نشود.

* در مواردی که استفاده خوراکی این دارو برای بیمار مشکل است می‌توان از پلت یا کپسول زیرپوستی آن استفاده نمود. به این ترتیب که دارو در زیر پوست کاشته شده و روی آن بخیه زده می‌شود و بر اساس نوع کپسول در طول دو، سه یا شش ماه به تدریج جذب می‌شود.

درخواست وکیل مواد مخدر

  • افشین ناظری
  • ۰
  • ۰

لِعان یا مُلاعِنه چیست؟

لعان مراسمی در فقه و حقوق اسلامی است که در آن زن و شوهر با رعایت تشریفات خاصی یکدیگر را لعنت می‌کنند. به طوری که شوهر با سوگندهای ویژه‌ای به زن خود نسبت زنا (رابطه نامشروع) دهد و همسرش با سوگندهای مشابهی اتهام شوهرش را رد نماید. با انجام لعان زن و شوهر از یکدیگر جدا شده و ازدواج دوباره آنها تا ابد ممنوع می‌شود.

وکیل رابطه نامشروع مرد متاهل - وکیل در تهران

نحوه انجام لعان

نحوه انجام مراسم لعان به این ترتیب است که:

* زوج (مرد) و زوجه (زن) هر دو در حضور حاکم شرع حاضر می‌شوند.

* سپس مرد چهار مرتبه سوگند می‌خورد و این عبارت را بیان می‌کند: «اُشْهِدُ بِاللَّهِ اَنّی‌ لَمِنَ الصَّادِقینَ فیما قُلتُ»؛ یعنی: «به خدا سوگند می‌خورم که در ادعای خودم یعنی نسبت زنا و فرزند نامشروع، راستگو هستم».

* پس از بیان عبارت قبل، مرد بیان می‌کند: «لَعْنَةُ اللَّهِ عَلَیَّ انْ کُنْتُ مِنَ الْکاذِبینَ»؛ یعنی: «اگر ادعای دروغی کرده باشم، خدا مرا لعنت کند».

وکیل رابطه نامشروع در مشهد - وکیل کیفری در مشهد - وکیل پایه یک ...

* اگر زن در قبال سخنان مرد سکوت نماید، یعنی سخنان او را پذیرفته است و اتهام او را قبول می‌کند و در این صورت باید مجازات اسلامی که برای او مشخص شده را متحمل شود.

* اما اگر زن ادعای مرد را نپذیرد، در این صورت این عبارت را در پاسخ به ادعای مرد بیان می‌کند: «اُشْهِدُ بِاللَّهِ انّهُ لَمِنَ الکاذِبینَ فی‌ مَقالَتِهِ»؛ یعنی: «به خدا سوگند می‌خورم که ادعای مرد دروغ است».

* سپس زن این عبارت را بیان می‌کند: «اِنَّ غَضَبَ اللَّهِ عَلَیَّ انْ کانَ مِنَ الصَّادِقینَ»؛ یعنی: «اگر ادعای آن مرد درست باشد، خداوند مرا لعنت کند»، سپس مراسم (لعان) به پایان می‌رسد.

کاربرد لعان

* هرگاه شوهر زنا و رابطه نامشروع همسر (زن) خود را مشاهده کرده باشد اما نمی‌تواند آن را اثبات نماید و در صورتی که زنای او را فاش کند به اتهام قذف (متهم کردن شخص به رابطه نامشروع مانند زنا و لواط) هشتاد ضربه شلاق می‌خورد. اما با انجام مراسم لعان، حد از زن و مرد ساقط می‌شود، در این صورت نه شوهر به دلیل اتهام زنا و رابطه نامشروع به زوجه (زن) شلاق می‌خورد و نه زن به دلیل زنا سنگسار می‌شود.

* اگر موضوع لعان، نفی فرزند باشد، فرزندی که مورد لعان قرار گرفته است، متعلق به شوهر محسوب نخواهد شد.

خیانت در رابطه زناشویی

  • افشین ناظری
  • ۰
  • ۰

تعمیر کلیه ی مشکلات احتمالی در مانیتور

 مرکز تعمیرات مانیتور کلیه ی مشکلات احتمالی و عیوب ساختاری انواع مانیتورهای موجود در بازار را در سطح کیفی بالایی مرتفع می سازد. تمامی مانیتورهای CRT، LCD، LED و OLED برندهای مطرحی چون ال جی، ایسوس، سامسونگ، ایسر و دل در این مرکز قابل ترمیم و بازیابی می باشند. تکنسین های مجموعه ی تعمیر مانیتور با به کارگیری ابزارآلات فنی مدرن و سازگار با مدل مانیتور مورد نظر، ایرادات دستگاه را برطرف می نمایند.

به طور کلی مانیتور دارای قطعات سخت افزاری متعددی می باشد که خرابی هر یک می تواند روند کاری این تجهیزات را مختل سازد. خاطرنشان می نماییم که تمامی مراحل بازیابی قطعات مانیتورهای معیوب در نمایندگی تعمیرات تی وی مانیتور براساس پارامترهای استاندارد و اصولی شکل می گیرند.

رفع مشکل سوختگی پیکسل در مانیتور

مانیتورها از پیکسل های زیادی تشکیل شده اند که نمایانگر تصاویر مختلف در دستگاه هستند. در این میان همواره امکان دارد یکی از پیکسل های مانیتور پس از استفاده ی چندین ساله از دستگاه در اثر عوامل مخربی چون آب خوردگی دچار ناکارآمدی شود. پیکسل مرده توسط نقطه ی سیاه رنگی در مانیتور ظهور می یابد. در واقع هر پیکسل مرده  یک نقطه سیاه در مانیتور است که دیگر روشن نشده و در قالب یک مربع تیره رنگ شکل می گیرد.

پیکسل های گیر کرده نیز همچون پیکسل های مرده از حرکت و فعالیت اصلی خود دور خواهند ماند؛ با این تفاوت که این بار شاهد یک مربع با رنگی خاص در مانیتور هستید. در چنین مواقعی اگر امکان تعمیر پیکسل مانیتور وجود نداشته باشد، لازم است پنل به طور کلی تعویض گردد. نمایندگی تعمیرات مانیتور قادر به رفع مشکلات پیکسل های مانیتور در مدت زمان کوتاهی می باشد.

تعمیرات مانیتور با گارانتی

تعمیر پنل مانیتور

پنل بخش اصلی مانیتور است که به تنهایی چیزی حدود 60 تا 70 درصد ارزش مانیتور را شامل می شود. اکثریت قریب به اتفاق پنل های بکاررفته در مانیتورهای امروزی بسیار آسیب پذیر هستند تا آنجا که یک ضربه کوچک می‌تواند خسارت های جبران ناپذیری به آنها وارد کند. خرابی پنل در حالت های مختلفی روی می دهد. بهم‌ریختگی رنگ ها و تصاویر، وجود نقاط رنگی روی صفحه نمایش، خط خوردگی و شکستگی پنل، قطع و وصل شدن تصویر و وجود خطوط افقی روی پنل، برخی از مهمترین خرابی‌هایی است که ممکن است برای این بخش روی دهند.

آموزش تعمیرات مانیتور - آموزش تعمیر لپ تاپ,موبایل,کامپیوتر,فتوکپی ...

تعیین این مسئله که آیا امکان تعمیر پنل وجود دارد یا خیر بستگی به نوع اشکال پیش آمده در پنل دارد. در صورت خرابی پنل، کارشناس تعمیر تلویزیون، به بررسی پنل پرداخته و بسته به نوع اشکال پیش آمده در آن امکان یا عدم امکان تعمیر آن را مشخص می‌کند. در اغلب مواقع که مشکل پنل حاد باشد تعویض آن بسیار به صرفه تر از تعمیر خواهد بود.

تعویض مین برد مانیتور

نقش مین برد در مانیتور برای کسانی که در این زمینه تخصص دارند کاملا روشن است. تمامی عملکردهای مانیتور در صورت سالم بودن مین برد امکان پذیر است. در صورت خرابی مین برد ممکن است با مشکلاتی از قبیل صدا نداشتن، تصویر نداشتن، روشن و خاموش شدن و پرش تصویر در مانیتور مواجه شوید. یکی از اصلی ترین دلایلی که باعث خرابی مین برد می شود، نوسانات برقی می باشد. کارکرد بالای دستگاه نیز در این امر بی تأثیر نیست.

تعمیر مانیتور صنعتی/تعمیر مانیتور (اصفهان) - istgah.com - تعمیر و ...

در بسیاری از موارد امکان تعمیر مین برد وجود دارد. بسته به اینکه مشکل در کدام قسمت مین برد پیش آمده باشد، با تعویض همان قطعات، مین برد تعمیر شده و مشکل دستگاه برطرف می گردد. تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر و تعویض مین برد مانیتور با حضور در نمایندگی تعمیرات تلویزیون قابل دریافت است.

تعمیر برد پاور مانیتور

تعمیر برد پاور یکی از تخصصی‌ترین خدمات مرتبط با تعمیرات مانیتور است. برد پاور مانیتور به منزله قلب دستگاه بوده و انرژی الکتریکی را به قطعات مختلف انتقال می دهد. هریک از قطعات مانیتور برای اینکه به درستی کار کنند نیاز به یک مقدار ولتاژ مشخص دارند. برد پاور با کنترل میزان ولتاژ، به اندازه‌ای که برای هریک از قطعات نیاز باشد، به آنها جریان الکتریکی انتقال می دهد. بنابراین هرگونه کم و زیاد شدن این ولتاژ می تواند به قطعات مربوطه آسیب جدی وارد کند.

اگر برد پاور با مشکل مواجه شود بروز نشانه هایی چون روشن نشدن مانیتور، خاموش شدن ناگهانی دستگاه، تصویر نداشتن و ضعیف شدن نور مانیتور دور از انتظار نیست. در صورتی که این مشکلات را مشاهده کردید باید در اسرع وقت برای تعمیر مانیتور خود اقدام کنید چراکه اگر مشکل از بردپاور باشد، تعلل در تعمیر آن، ممکن است باعث بیشتر شدن مشکل و آسیب رسیدن به دیگر قطعات شود.

تعویض بک لایت مانیتور

بک لایت مانیتور قطعه ای است که نور لازم را برای نمایش تصاویر در پنل تأمین می کند. این قطعه از یک صفحه تشکیل شده که در روی آن تعدادی ال ای دی نصب شده است. در مانیتورهای امروزی اغلب از بک لایت های چهارگانه که دور تا دور صفحه را گرفته است استفاده می‌شود. از آنجا که بک لایت نور پس زمینه را فراهم می‌کند پس اولین نشانه های خرابی آن می تواند ضعیف شدن نور صفحه و یا تاریک شدن آن باشد. معمولاً در صورت خرابی بک لایت، این قطعه باید تعویض شود اما اگر خرابی مربوط به اتصالات آن باشد یا اشکال از مین برد دستگاه باشد آنگاه با تعمیر و رفع ایرادات این قسمت ها، مشکل بک لایت برطرف می شود و نیازی به تعویض آن نیست.

تعمیر مانیتور

  • افشین ناظری
  • ۰
  • ۰

خرابی های رایج پرینتر لیزری hp

پرینتر لیزری hp Laser printer همانگونه که از نام آن پیداست، دستگاهی است که از اشعه‌های نور جهت چاپ اسناد و مدارک استفاده می‌کند. به عبارتی دیگر چاپ اسناد در این دستگاه، بدون هیچ تماسی با کاغذ و تنها با استفاده از تکنولوژی غیرضربه‌ای انجام می‌شود. در پرینتر لیزری hp، همچون سایر چاپگرهای لیزری، از یک نور درخشان جهت چاپ صفحه استفاده می‌شود.

این نور (یا همان لیزر) بر روی یک استوانه حساس به نور منعکس می‌گردد و الکتریسیته ساکن موجود در دستگاه سبب چسبیدن ذرات جوهر به استوانه مذبور می‌گردد. در ادامه ذرات جوهر به کاغذ منتقل شده و پس از آن ذرات جوهر توسط یک غلطک داغ با مولکول‌های فیبری کاغذ کاملا آمیخته می‌شوند. باید توجه داشت که در چاپگرها بر خلاف دستگاه‌های فتوکپی هیچ متن اولیه نگاشته شده‌ای وجود ندارد و این پرتوهای لیزر هستند که در چاپ کلمات و تصاویر بر روی استوانه حساس مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تعمیرات پرینتر اچ پی در نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی با گارانتی معتبر

انواع پرینتر لیزری hp

پرینترهای لیزری HP به دو دسته پرینترهای سیاه و سفید و پرینترهای رنگی تقسیم می شوند. باتوجه به گسترش روز افزون مدل پرینترها، بسیاری از خریداران چاپگر در انتخاب مدل سیاه و سفید یا رنگی پرینتر hp دچار سردرگمی شده و نمی دانند کدام یک را باید انتخاب کنند. این موضوع بستگی به نوع نیاز کاربر داشته و با توجه به انتظاری که از پرینتر دارد متفاوت است.

پرینترهای لیزری در بازار نسبت به پرینترهای جوهرافشان کاربرد بیشتری دارند و از نظر اقتصادی و سرویس های مورد نیاز به صرفه تر از دستگاه های جوهرافشان هستند. در اینجا پرینتر سیاه و سفید و رنگی hp را بررسی می کنیم تا اگر قصد خرید پرینتر لیزری hp را دارید بتوانید با اطمینان یکی از این دو مدل را انتخاب کنید.

پرینتر لیزری سیاه و سفید hp

این نوع از پرینتر لیزری hp طرز کار بسیار جالبی دارد. در این دستگاه، ابتدا کاغذ توسط سیستم تغذیه وارد می‌شود و در زیر غلطکی قرار می‌گیرد. در آنجا توسط سیستم کرونا و غلطک، بارهای الکتریکی بر روی کاغذ سوار می‌شود (بر اساس الگوی چاپ) و در اصطلاح کاغذ باردار می‌گردد. در ادامه، پودرها که همان پودر رنگ هستند بر روی کاغذ پاشیده می‌شود و بر اثر اختلاف بار، این ذرات به قسمت‌هایی از کاغذ که باردار شده‌اند می‌چسبد.

تعمیر پرینتر | تعمیر پرینتر اچ پی | تعمیرات پرینتر اچ پی | تعمیر ...

کاغذ موجود از میان دو غلطک گرمایی یا همان fuser  عبور می‌کند. پودرهای پاشیده شده بر روی کاغذ، بر اثر گرما به مایع تبدیل شده و بر روی کاغذ حک می‌شود و در اصطلاح با تار و پود کاغذ آمیخته می‌شود. از آنجا به بعد، کاغذ باردار شده، توسط سیستم هدایتگر به خارج از پرینتر لیزری hp منتقل می شود و در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

پرینتر لیزری رنگی 

این نمونه از پرینتر لیزری hp، انتخابی بهینه برای آندسته از کاربرانی است که در پی چاپ تصاویر گرافیکی و عکس هستند. همانگونه که می‌دانید در این پرینترها، تونرهای CMYK جایگزین جوهر گشته‌‌اند. این پرینترها باعث ایجاد تصاویر گرافیکی و عکس‌هایی با کیفیت فوق‌العاده می‌شوند که نیاز عکاسان و گرافیست‌های حرفه‌ای را برآورده می‌سازند.

به طور کلی پرینتر لیزری hp در مدل‌های رنگی هم به دلیل قیمت بالا و هم به دلیل کیفیت بالا، مناسب مصارف حرفه‌ای و کاربرد زیاد است و برای محیط منزل و استفاده عمومی نیست.

اشکالات و عیوب رایج در پرینتر لیزری hp

در این بخش برآنیم تا اشکالات و عیوب رایج در پرینترهای لیزری را با شما به اشتراک بگذاریم. آشنایی با این عیوب سبب می گردد تا کاربر با استفاده صحیح از دستگاه از بروز آنها جلوگیری کند. بعلاوه به دلیل آشنایی با نشانه های خرابی در دستگاه، کاربر این مهارت را خواهد داشت که نوع اشکال پیش آمده در دستگاه را به درستی تشخیص دهد و تعمیراتی مناسب با نوع اشکال پیش آمده را بر روی پرینتر پیاده سازد.

تار بودن سند چاپ شده

نخستین مشکل که احتمال وقوع آن در پرینتر لیزری hp وجود دارد تار بودن یا به عبارتی فوکوس نبودن تصویر چاپ شده است. بروز این ایراد احتمالا مربوط به خرابی یونیت لیزر است. بنابراین در صورت مشاهده این اشکال نخستین جایی که باید بررسی شود یونیت لیزر پرینتر است.

تفاوت کاربری در پرینترهای اچ پی

کثیفی آینه‌ها و لنزهای یونیت لیزر

دومین اشکال که غالبا در پرینتر لیزری hp روی می دهد کثیفی آینه ها و لنزهای یونیت لیزر است. رفع این اشکال زمان زیادی نمی برد اما نیاز به دقت و توجه بالا دارد. کافی است تا یونیت لیزر را باز نمایید و با استفاده از ابزار مخصوص این کار آینه های یونیت لیزر را پاک و گردگیری کنید. با این کار احتمالا اشکال پیش آمده مرتفع شود.

خارج شدن پین آینه هندسی

سومین اشکال رایج در پرینتر لیزری hp در آمدن پین آینه هندسی شکل برروی یونیت لیزر است. رفع این اشکال نیز اگر چه زمانبر نیست اما نیاز به اندکی مهارت و دقت دارد. در صورتی که توانایی و تخصص این کار ندارید بهتر است به یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات مرتبط با تعمیر پرینتر hp مراجعه نمایید. رفع این اشکال با جا زدن پین امکانپذیر است. بهتر است آینه‌های پرینتر نیز تنظیم و تمیز شوند.

سفیدی تصویر چاپ شده

اگر لیزر پرینتر خراب شود احتمالا با تصویر سفیدی مواجه می‌شویم که توسط دستگاه چاپ می‌شود. علت این اشکال سنسوری است که در یونیت لیزر می باشد و کار آن دریافت اولین نور از یونیت لیزر می باشد. اگر نور به این سنسور نرسد شارژها قطع می hp می‌گردد (به فرمان برد) و تصویر سفید بدست ما می‌رسد. خدمات مرتبط با رفع این اشکال را می توانید با مراجعه به مرکز تعمیرات پرینتر hp دریافت نمایید.

خرابی سوکت یونیت لیزر

خراب شدن سوکت یونیت لیزر نیز اشکال دیگری است که احتمال دارد در پرینتر لیزری hp ظهور یابد. این اشکال نیز با تعویض سوکت یا سیم پیچ آن مرتفع می شود.

تعمیر پرینتر hp یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز استکه به واسطه انجام آن به دست تیمی از کارشناسان مجرب این حوزه و استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر با بالاترین سطح کیفی ارائه میگردد. تعمیرات پرینتر hp در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که به دلیل حضور در دوره های تخصصی-آموزشی، مهارتهای تعمیر این دستگاه را بر اساس جدیدترین متدها آموخته و از این راهرو موفق به ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات گشته اند.

ضمانت و گارانتی تمامی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات پرینتر hp مهر تأییدی است بر مهارت و تخصص کارشناسان حاضر در این مجموعه که از سوی مدیریت این مرکز لحاظ گردیده است. خدمات ارائه شده در این مرکز منحصر به مدل خاصی از پرینتر نیست و کلیه مدلهای این دستگاه از جمله تعمیر پرینتر لیزری hp، تعمیر پرینتر جوهر افشان، تعمیر پرینتر چندکاره و … را شامل می‌گردد.

تعمیر پرینتر hp

  • افشین ناظری
  • ۰
  • ۰

پرینتر لیزری اچ پی

گاه اشکالات پیش آمده در پرینتر تنها به دلیل انباشت آلودگی و گرد و غبار در قطعات این دستگاه اتفاق می‌افتد و ربطی به خرابی و استهلاک قطعات پرینتر ندارد. در این شرایط یک سرویس ساده و گردگیری پرینتر می‌تواند کیفیت نخستین دستگاه را بازیابد و اختلال پیش آمده را رفع کند. سرویس پرینتر و گردگیری استانداردهای خاص خود را دارد و می‌بایست با رعایت تمامی جوانب احتیاط انجام شود.

سرویس در محل پرینتر اچ پی

لزوم این احتیاط به دلیل شکنندگی و حساسیت بالای قطعاتی است که در پرینتر بکاررفته‌اند. توصیه می‌شود در صورت نیاز به سرویس پرینترهای اچ پی، اعم از پرینتر لیزری اچ پی، پرینتر جوهرافشان اچ پی و … این کار را با مراجعه به دفترچه راهنمای هر دستگاه انجام دهید. خدمات مرتبط با سرویس و بهسازی عملکرد پرینترهای اچ پی، توسط کارشناسان مرکز تعمیر اچ پی به صورت سرویس در محل نیز ارائه می‌گردد.

نمایندگی تعمیرات پرینترهای hp | نمایندگی پرینترهای اچ پی ...

تعمیرات تخصصی پرینتر

تعمیرات تخصصی پرینتر در این مرکز با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و به دست تیمی از مجرب ترین کارشناسان تعمیر انجام می پذیرد. تعمیرات تخصصی پرینتر در این مرکز محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدلهای پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را دربر میگیرد؛ از همین رو دارندگان این محصول می توانند با حضور در مرکز تعمیرات پرینتر و یا از طریق یک تماس تلفنی و ثبت درخواست «تعمیر در محل پرینتر» از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز برخوردار گردند.

نمایندگی پرینتر hp اصفهان :: نمایندگی hp اصفهان نمایندگی canon اصفهان

برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده مرکز تعمیرات تخصصی پرینتر عبارت است از: تعویض بایوس و ریست کردن پرینتر، شارژ کارتریج ، بررسی و اصلاح ایرادات نوار انکودر، تعمیر پرینتر در محل شامل کلیه قطعات الکترونیکی و مکانیکیِ پرینترهای لیزری، سوزنی، جوهرافشان، تعمیر چاپگر در محل شامل کلیه تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انواع پرینتر، بررسی بلوک دیاگرام و بخش‌های مختلف پرینتر، اصلاح نواقص مربوط به داکتر بلید، اصلاح و شناسایی خطاهای مربوط به ریبون و … .

تعمیر پرینتر اچ پی

 

  • افشین ناظری
  • ۰
  • ۰

افزایش طول عمر تلویزیون

رعایت برخی نکات می‌تواند به افزایش طول عمر تلویزیون منجر شود که در این قسمت ما به برخی از این نکات اشاره می‌کنیم:

۱-محل قرارگیری تلویزیون اهمیت زیادی دارد و نقشی تعیین‌کننده در افزایش یا کاهش عمر مفید این دستگاه دارد. این محل باید دور از سرما یا گرما باشد.

همچنین از قرار دادن تلویزیون در محلی که ممکن است رفت و آمد در آن نقطه زیاد باشد پرهیز کنید، زیرا شرایط آب وهوایی مختلف باعث از بین رفتن سیستم‌های داخلی تلویزیون می‌شود.

۲-از آنجایی که این روزها بیشتر تلویزیون‌ها باریک یا حتی فوق باریک هستند باید مراقب ضربه خوردن‌های آن باشید. هر ضربه محکمی که به تصویر تلویزیون برخورد کند باعث از بین رفتن یک پیکسل یا سوختن یک لامپ آن می‌شود. از این تلویزیون‌ها باید با دقت نگهداری کرد.

آموزش راه حل های ساده برای جلوگیری از خرابی تلویزیون های LCD/LED ...

۳- بیشتر آسیب‌های وارده هنگام تمیز یا گردگیری به تلویزیون وارد می‌شوند. به همین دلیل باید هنگام تمیز کردن تلویزیون نکاتی را رعایت کنیم. برای پاک کردن صفحه نمایش از دستمال‌های مخصوص که معمولا درون جعبه تلویزیون هستند استفاده کنید.

دقت داشته باشید که هیچ آب یا ماده شوینده ای را نباید به صفحه نمایش بزنید. همچنین برای تمیز کردن تلویزیون نباید از دستمال‌های زبر که به صفحه نمایش آسیب می‌رسانند استفاده شود.

۴- از کنترل تلویزیون به دقت محافظت کنید، زیرا این روزها بسیاری از کارهای این جعبه جادو با استفاده از کنترل انجام می‌شود. محل‌های قرار دادن کنترل که کنار صندلی‌ها وصل می‌شوند خریداری کنید تا هر کنترل جای مخصوصی داشته باشد. همچنین اجازه ندهید تا فرزندان کوچک دست به آن بزنند؛ چرا که کار کردن بی جهت با دکمه‌ها باعث خراب شدن آن می‌شود.

۵- قابی را که دور صفحه نمایش وجود دارد همیشه با استفاده از دستمال‌های میکروفایبر به همراه چند قطره آب تمیز کنید. شما همچنین می‌توانید از هوای فشرده یا سشوار برای خارج کردن گرد و خاک از میان درزها استفاده کنید.

۶-گاه می‌توان با دستکاری در روشنایی تصویر تلویزیون‌های LED و LCD عمر تلویزیون‌ها را تغییر داد. حقیقت این است که هرچه روشنایی تصویر را بیشتر کنید، عمر تلویزیون کمتر شده و قبض برق شما پربارتر خواهد شد و برعکس….

تلویزیون OLED یا LED؛ کدام بهتر است؟ – رسانه کلیک

البته در تلویزیون‌های پلاسما علاوه بر روشنایی تصویر، کنتراست نیز در عمر مفید تلویزیون‌ها موثر است؛ یعنی هر چه روشنایی تصویر و کنتراست در پلاسما کمتر شود باعث، افزایش طول عمر تلویزیون خواهد شد.

۷- به توصیه‌های غیر‌کارشناسانه برای افزایش روشنایی تصویر و… توجه نکنید. چراکه برخی ادعا می‌کنند با تعویض برخی قطعات یا تقویت آنها می‌توان باعث افزایش طول عمر تلویزیون شد، اما حقیقت این است که این راهکار تنها در مورد برخی تلویزیون‌ها قابل‌اجرا است.

به عنوان مثال، در تلویزیون‌های LCD می‌توان با تعویض لامپ‌های CCFL جان تازه‌ای به روشنایی تصویر بخشید، اما این کار را به شما توصیه نمی‌کنیم.

چراکه هزینه این کار کم نیست. علاوه بر این، پس از طی شدن عمر مفید تلویزیون، مسلما دستگاه شما قدیمی شده و ممکن است سایر قطعات آن نیز از کار بیفتند؛ بنابراین بهتر است برای خرید تلویزیون جدید اقدام کنید.

۸- از روشن گذاشتن مداوم تلویزیون خودداری کنید، زیرا روشن ماندن تلویزیون منجر به کاهش روشنایی تصویر و کاهش عمر آن می‌شود.

اگر مجبور هستید تلویزیون خود را روشن بگذارید و به هر دلیلی نمی‌خواهید آن را خاموش کنید، بهتر است یک صفحه مشکی را در آن نمایش دهید؛ زیرا نمایش یک تصویر ثابت روی تلویزیون، امکان هک شدن تصویر روی صفحه را زیاد می‌کند.

این اتفاق بیشتر برای پلاسما‌ها می‌افتد، ولی هیچ بعید نیست که برای تلویزیون‌های LCD و LED هم پیش بیاید.

۹-اگر تلویزیون شما سه بعدی است و دارای عینک‌های مخصوص نمایش تصاویر سه بعدی است حواستان به این عینک‌ها باشد. اگر چه می‌توانید در صورت آسیب دیدن عینک یک نمونه دیگر خریداری کنید، اما خرید این عینک‌ها موجب صرف هزینه مجدد برای شما می‌شود.

تلویزیون OLED بخرم یا تلویزیون LED؟ - خرید بانه

۱۰- حتما تلویزیون خود را از یک شرکت معتبر با خدمات پس از فروش شناخته شده و نام آشنا خریداری کنید. ‌خرید تلویزیون از فروشندگانی که نماینده نیستند و همچنین خرید از شهرهای مرزی ممکن است شما را دچار دردسرهای زیادی کند،

زیرا اکثرا تلویزیون‌هایی که به این شیوه و از این طرق خریداری می‌شوند با وسایل نقلیه غیر‌استاندارد جابه‌جا شده و به همین دلیل ممکن است دچار ایراداتی شوند.

 

نمایندگی تعمیرات ایکس ویژن

 

  • افشین ناظری