تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس

آموزش تعمیرات تخصصی انواع لپ تاپ های ایسوس

تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس

آموزش تعمیرات تخصصی انواع لپ تاپ های ایسوس

بهترین و با کیفیت ترین مقالات و آموزش ها را میتوانید در وبلاگ ما مشاهده کنید. اینجا همان جایی است که شما به مهارت و اطلاعات مورد نیاز برای تعمیر وسایل مد نظر خود را به صورت کامل و همچنین کاربردی کسب میکنید.

  • ۰
  • ۰

ابر قهرمان های کودک خود را بشناسید

آموزش و پرورش در حوزه کودک و نوجوان همواره جزو دغدغه‌های اصلی والدین بوده و هست. آموزشی که از طریق آن بتوان مهارت‌های زندگی و همچنین خلاقیت را در فرزندان افزایش داد. کتاب رسانه‌ای است که تمام والدین بر تأثیر آن در آموزش و پرورش تاکید دارند. اما کتاب و مطالعه آن معمولاً برای کودکان و نوجوانان به علت نبود جاذبه‌های بصری رضایت بخش نیست.

امروزه، دیدن برنامه‌های تلویزیونی، به بخش جدایی‌ناپذیری از برنامه خانواده‌ها و به‌ویژه کودکان و نوجوانان تبدیل شده است. در این میان، کودکان، بیشتر علاقه‌مند به دیدن انیمیشن (پویانمایی) های سریالی یا سینمایی هستند که هر روز به مدد فناوری‌های مدرن کامپیوتری، بر زیبایی و جلوه‌های ویژه آنها و واقعی‌تر جلوه‌کردن‌شان افزوده می‌شود. این انیمیشن‌ها گاهی آن قدر از فیلمنامه، کارگردانی و ساخت هنرمندانه و باکیفیتی برخوردارند که حتی بزرگترها را نیز شیفته خود می‌کنند. مسلماً، این شیفتگی، باعث تأثیرپذیری هرچه بیشتر کودکان از فضای این انیمیشن‌ها و به خصوص، ویژگی‌های شخصیت‌های برجسته‌شان می‌شود. با نگاهی به اتاق‌های کودکان و اسباب و تزیینات آنها، طرح‌های روی لباس‌ها، کیف مدرسه، لوازم‌التحریر و سایر متعلقات کودکان، علاقه و تأثیرپذیری کودکان از این شخصیت‌های کارتونی روشن می‌شود. بنابراین، انیمیشن‌ها این پتانسیل را دارند که نقش مهمی را در فرهنگ‌سازی در جامعه، آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان و شکل‌گیری شخصیت و هویت آنان ایفا کنند.

ولاد و نیکی - ابر قهرمان سوپرمن میشن و ماجراهای هیجان انگیز جدید

کمیک رسانه‌ای برای پرورش خلاقیت

قطعاً نمی‌توان کتاب را از حوزه آموزش کنار گذاشت. اما می‌توان در کنار آن، رسانه‌های دیگری که کارکردی همچون کتاب دارند را جایگزین یا مکمل آموزش در حوزه کودک و نوجوان کرد. کمیک به واسطه ارتباط نزدیکی که با کتاب دارد قطعاً بهترین جایگزین است. زیرا کمیک با توجه به تعریف آن که مجموعه تصاویر متوالی برای روایت داستان است، جایگزین مناسبی برای پوشش عدم استقبال کودکان و نوجوانان از کتاب می‌تواند باشد.

دهه 1920 میلادی آغازی برای شروع دوران قدرتمند کمیک بود. رسانه‌ای که با ارائه محتوایی نو و همچنین ایده‌های جدید در زمینه پرورش قهرمان و ابرقهرمان توانست در مدت کوتاهی مخاطبان نوجوان را در سراسر دنیا با خود همراه کند. کمیک مفهومی میان رسانه‌ای است، یعنی کمیک همچون واسطه‌ای بین دیگر محصولات چرخه فرهنگی عمل می‌کند.

با دقت به این نکته که امروزه، تلویزیون به عنوان یک وسیله سرگرمی عمومی که در بسیاری منازل وجود دارد، دارای شبکه‌های اختصاصی کودکان و نوجوانان است (شبکه نهال/پویا و شبکه امید) و همچنین از بیشتر شبکه‌های دیگر نیز در اوقات معینی برنامه‌های ویژه کودکان پخش می‌شود، به ظرفیت بسیار زیاد این رسانه در تربیت کودکان و نوجوانان پی می‌بریم. پس یک تلویزیون بد می‌تواند یک نسل بد تربیت کند و یک تلویزیون خوب می‌تواند آینده‌ای خوب را برای نسل‌ها رقم بزند.

کودکان و قهرمانان انیمیشن های امروزی :: نفس های سرکش

ایلیا ابرقهرمانی متناسب با فرهنگ ایرانی

کمیک ایلیا همان حلقه مفقود شده در عرصه فرهنگی کشور است که می‌تواند با ایجاد یک پل میان کتاب‌های ایرانی و دنیای انیمیشن موجب ارتقای این دو حوزه شود. همان طور که گفته شد ایلیا داستان قهرمان نوجوانی به نام امیر علی است که با داشتن قدرت‌های ماورایی، توانایی رقابت با ابرقهرمان‌های خارجی را دارد. این همان نکته مهمی است که در سال‌های گذشته بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

همواره دغدغه اصلی والدین وجود الگوهای غربی در زندگی فرزندانشان است؛ فرزندانی که فرهنگ تربیتی متناسب با آموزه‌های ایرانی را از طریق الگوهای غربی دریافت نمی‌کنند. این نگرانی با تولید محصولات داخلی همچون کمیک ایلیا و دیگر تولیدات فرهنگی این مجموعه، مثل کمیک موشن، انیمیشن و گیم ایلیا برطرف شده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی