تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس

آموزش تعمیرات تخصصی انواع لپ تاپ های ایسوس

تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس

آموزش تعمیرات تخصصی انواع لپ تاپ های ایسوس

بهترین و با کیفیت ترین مقالات و آموزش ها را میتوانید در وبلاگ ما مشاهده کنید. اینجا همان جایی است که شما به مهارت و اطلاعات مورد نیاز برای تعمیر وسایل مد نظر خود را به صورت کامل و همچنین کاربردی کسب میکنید.

  • ۰
  • ۰

علت درد قفسه سینه در دوران بارداری چیست؟

یکی از مشکلات شایع در دوران بارداری درد قفسه سینه است. تعداد بسیار زیادی از مادران این درد را در دوران حاملگی تجربه می‌کنند و می‌ترسند که مبادا منشأ درد مربوط به قلب آن‌ها باشد. در این مقاله علت درد قفسه سینه در دوران بارداری را برای شما شرح خواهیم داد تا بدانید که علت درد قفسه سینه در دوران بارداری همیشه هم چیز نگران کننده‌ای نیست.

دلایل درد قفسه سینه در بارداری

بعضی از دلایل درد قفسه سینه چیزی عادی در روند یک بارداری طبیعی است. بعضی از رایج‌ترین دلایل درد قفسه سینه در بارداری عبارتند از:

سوزش سردل

سوزش سر دل می‌تواند به دلیل سوء هاضمه، تجمع گاز یا خوردن بعضی غذاهای خاص ایجاد شود. هورمون پروژسترون معمولاً باعث شل شدن عضله‌ای در انتهای مری می‌شود که به اسید معده اجازه بالا آمدن می‌دهد. اگر شما از سوزش سر دل قبل از بارداری رنج می‌برده‌اید، این مهم است که در این رابطه با پزشک خود مشورت کنید.

در صورت مصرف مکمل آهن از استفاده همزمان آن با آنتی اسید خودداری کنید. آنتی اسیدها می‌توانند در توانایی جذب آهن توسط بدن شما مشکل ایجاد کنند.

درد قفسه سینه در بارداری نشانه ی چیست؟ (+ درمان) - دکتر آرزو خسروی متخصص  قلب در تهران

علت درد قفسه سینه در دوران بارداری

 وقتی قفسه سینم در بارداری به شدت شروع به درد کرد، من شروع به عرق کردن از ترس کردم. تخیلات منفی به سمت من هجوم آوردند. آیا می‌توانم از این درد نجات پیدا کنم؟ اگر اتفاقی برایم بیفتد چه می‌شود؟ چه کسی از فرزندم مراقبت خواهد کرد....! در ماه هفتم بارداری اولین درد را در قفسه سینه تجربه کردم. من نمی‌دانستم که چه کاری باید برای آن انجام دهم، بنابراین تلفنم را برداشتم و پزشک متخصص خود را در جریان گذاشتم. بعد از اینکه او به من اعلام کرد که درد قفسه سینه در دوران بارداری طبیعی است، احساس آرامش کردم. با این حال این درد گاهی اوقات می‌تواند خطرناک باشد. این مقاله به شما می‌گوید که در چه شرایطی درد قفسه سینه به وجود می‌آید و برای رهایی از آن چه کاری می‌توانید انجام دهید.

سوء هاضمه

سوء هاضمه زمانی ایجاد می‌شود که گاز در دل شما به دام افتد. این موضوع می‌تواند باعث ایجاد درد شدیدی در بازه‌های زمانی مختلف شود، از این رو ممکن است مجبور باشید که از مصرف غذاهایی که باعث سوء هاضمه در شما می‌شوند پرهیز کنید (به خصوص اگر این غذاها قبل از بارداری نیز در شما باعث ایجاد گاز می‌شده‌اند). علائم سوء هاضمه و سوزش سردل اغلب می‌توانند بعد از هفته 27 بارداری بدتر شوند.

درمان خانگی درد قفسه سینه در بارداری

-در هنگام نشستن یا برخاستن وضعیت قرار گیری مناسبی داشته باشید تا جریان آزاد اکسیژن به سمت ریه‌ها قطع نشود.

-در هنگام دراز کشیدن از یک کوسن در زیر قفسه سینه استفاده کنید تا این ناحیه نسبت به نواحی پایینی بدن بالاتر باشد.

-یک رژیم غذایی سرشار از منیزیوم، کلسیم، ویتامین و آهن مصرف کنید.

-از مصرف غذاهای چرب و ادویه دار خودداری کرده و مصرف کافئین را محدود کنید.

-در بازه‌های زمانی کوتاه، وعده‌های غذایی کوچک مصرف کرده و از دراز کشیدن بلافاصله پس از صرف غذا خودداری کنید.

-جهت پیشگیری از فشار دادن رحم به عروق خونی و قفسه سینه بر روی پهلوی چپ بخوابید.

-جهت رهایی از استرس مدیتیشن و یوگا تمرین کنید.

-هر روز یک قاشق پر از عسل به همراه یک لیوان شیر گرم میل کنید.

-چای زنجبیلی یا بابونه بنوشید.

-مصرف بادام زمینی به بهبود هضم غذاها کمک می‌کند.

-به طور منظم آب نارگیل بنوشید. این مایع دارای خواصی طبیعی در زمینه خنثی کردن اسیدهاست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی